Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania

  1. Akta osobowe pracowników
  2. Archiwum (akta osobowe pracowników, listy płac, księgi arkuszy ocen, dzienniki lekcyjne)
  3. Arkusz organizacji roku szkolnego
  4. Dokumentacja zdrowotna uczniów
  5. Dzienniki lekcyjne i zajęć pozalekcyjnych
  6. Ewidencja osób korzystających z księgozbioru bibliotecznego
  7. Ewidencja osób upoważnionych do przy przetwarzania danych osobowych
  8. Ewidencja pracowników – zbiór elektroniczny „Kadry VulcanOpitvum”
  9. Ewidencja uczniów – zbiór elektroniczny „Sekretariat VulcanOpituvm”
  10. Ewidencja urlopów pracowników administracji i obsługi
  11. Ewidencja zwolnień lekarskich pracowników
  12. Książka wyjść służbowych
  13. Księga arkuszy ocen uczniów
  14. Księga druków ścisłego zarachowania
  15. Księga ewidencji dzieci
  16. Księga protokołów rady pedagogicznej
  17. Księga uchwał rady pedagogicznej
  18. Księga uczniów
  19. Księga absolwentów
  20. Księga zarządzeń dyrektora szkoły
  21. Księga zastępstw nauczycieli
  22. Listy płac pracowników
  23. Protokoły egzaminów klasyfikacyjnych i poprawkowych
  24. Rejestr pedagoga szkolnego
  25. Rejestr pieczęci i pieczątek
  26. Rejestr wydanych aktów nadania stopnia nauczyciela kontraktowego
  27. Rejestr wydanych decyzji w sprawie nauczania indywidualnego
  28. Rejestr wydanych decyzji w sprawie zwolnienia z wychowania fizycznego
  29. Rejestr wydanych kart rowerowych
  30. Rejestr wydanych legitymacji szkolnych
  31. Rejestr wydanych legitymacji służbowych
  32. Rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły
  33. Rejestr wydanych zaświadczeń ze sprawdzianu
  34. Rejestr wypadków uczniów

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926).

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:


Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie szkoły.

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa nr 199 im. Juliana Tuwima w Łodzi
odpowiada: Anna Wojciechowska
data: 10-03-2021
wytworzył: Anna Wojciechowska
data: 10-03-2021
data: 10-03-2021
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 10-03-2021 - Edycja treści
  • 17-05-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 736